TĚLESNÁ VÝCHOVA

Pravidelný pohyb je pro imunitu zcela zásadní. Přirozeným způsobem podporuje kardiovaskulární a lymfatický systém, ale také tělo při něm vyplavuje endorfiny, které nám zlepšují náladu a přinášejí radost.
I v době omezení pohybu je důležité být každý den na čerstvém vzduchu, ideálně v přírodě, v lese, kde je minimalizován kontakt s ostatními. Nejlépe nám poslouží svižná procházka, jogging, běh, případně kolo mimo hlavní cyklostezky.
Ale i při pravidelném (aspoň 30minutovém) cvičení doma se protáhnete, posílíte problémové partie, zrelaxujete, přijdete na jiné myšlenky. K tomu vám poslouží například jóga, pilates, core lekce nebo domácí „kruháček“ Pokud si nevzpomenete na krátká cvičení, která jsme opakovali na posledních hodinách TV, na internetu najdete desítky videí, ze kterých se může inspirovat a vybrat si.

Odkazy pro inspiraci:
Jóguj z domova – balíček 7 videí
http://www.fitjogaklub.cz/OnlineKurzy
Jóga pro zdravá záda – Posílení zad a mezilopatkových svalů
https://www.youtube.com/watch?v=y_k8y3VtRD8
Expresní domácí cvičení pro začátečníky – Dokonalé břicho
https://www.youtube.com/watch?v=bpTaYRNXtck

Děkuji všem studentkám, které zpracovaly a zaslaly zadané seminární práce.

PaedDr. Markéta Kuncová

.